ଭବିଷ୍ୟତ ପଥ ଅନ୍ଧାର ସମାଧି ଦିିଏ ହାଡ଼ମାଂସ ପୋତି, ନବୀନ ସୁନ୍ଦର ସୂର୍ଯ୍ୟ ଆଲୋକିତ ମୁଁ ଭାଷାହୀନ ଜ୍ୟୋତି ଭବିଷ୍ୟତ ପଥ ଅନ୍ଧାର ସମାଧି ଦିିଏ ହାଡ଼ମାଂସ ପୋତି, ନବୀନ ସୁନ୍ଦର ସୂର୍ଯ୍ୟ ଆଲୋକିତ ...
ଶ୍ରୀରାମ ଗଙ୍ଗା ନଦୀ ରେ ନୌଯାତ୍ରା ଶ୍ରୀରାମ ଗଙ୍ଗା ନଦୀ ରେ ନୌଯାତ୍ରା
ଲୁହରେ ଲେଖୁଛି ଚିଠି ଲୁହରେ ଲେଖୁଛି ଚିଠି
ମଦମୟ ମଦମୟ
ନିବେଦନ କରୁଛି କରକଞ୍ଜ ଧରୁଛି ହେଲେ ହେଉ ଅରୁଚି ନିଦ୍ରାହାରେ, ନରନାଥ ଶ୍ରୀହରି – ଚନ୍ଦନ ... ନିବେଦନ କରୁଛି କରକଞ୍ଜ ଧରୁଛି ହେଲେ ହେଉ ଅରୁଚି ନିଦ୍ରାହାରେ, ନରନାଥ ଶ୍ରୀହର...
ସମୟ ସ୍ରୋତରେ ହଟିବ କୁସଂସ୍କାର । ଏହି କଥା ବାବୁ କହେ ଆମ ଦର୍ଶନ । ଏବେ ଠାରୁ ଜାଗ ଜଗାଅ ପରିଜନ । ସମୟ ସ୍ରୋତରେ ହଟିବ କୁସଂସ୍କାର । ଏହି କଥା ବାବୁ କହେ ଆମ ଦର୍ଶନ । ଏବେ ଠାରୁ ଜାଗ ଜଗାଅ ...